Referent do spraw przetwarzania danych w Dziale Obsługi Bezpośredniej w Urzędzie Skarbowym Kraków-Podgórze

    Referent do spraw przetwarzania danych w Dziale Obsługi Bezpośredniej w Urzędzie Skarbowym Kraków-Podgórze

    Numer: 173600
    Tytuł: Referent do spraw przetwarzania danych w Dziale Obsługi Bezpośredniej w Urzędzie Skarbowym Kraków-Podgórze
    Data publikacji: 29.09.2015 14:29
    Termin składania ofert: 9.10.2015 23:59

    Opis

    Izba Skarbowa w Krakowie

    Dyrektor

    poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:

    referent

    do spraw przetwarzania danych

    w Dziale Obsługi Bezpośredniej w Urzędzie Skarbowym Kraków-Podgórze

    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

    Wymiar etatu: 1

    • Liczba stanowisk pracy: 3

     

    Adres urzędu

    Izba Skarbowa w Krakowie
    ul. Wiślna 7
    31-007 Kraków


    Miejsce wykonywania pracy:

    Kraków

    Urząd Skarbowy Kraków-Podgórze
    ul. Wadowicka 10
    30-415 Kraków

     

    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

    • wprowadzanie do systemu informatycznego danych szczegółowych z deklaracji podatkowych oraz innych dokumentów,

    • przetwarzanie danych przesłanych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej,

    • sporządzanie rejestrów przypisów i odpisów.

    Warunki pracy

    Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

    • praca administracyjno-biurowa, siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji,

    • praca związana z obsługą monitora ekranowego powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, wymagająca szczególnej koncentracji, dokładności,

    • obsługa innych urządzeń biurowych,

    • praca wykonywana pod presją czasu.
       

     

    Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

    Urząd dostosowany jest dla osób niepełnosprawnych ze schorzeniami ruchu, dotarcie na stanowisko pracy nie jest ograniczone barierami architektonicznymi, podjazd przy wejściu do budynku.
    Budynek wyposażony jest w windy i toalety (na parterze, I i IV piętrze) dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
    Na stanowisku występuje oświetlenie sztuczne, sufitowe górne oraz naturalne dzienne - okna.
    Narzędzia pracy: komputer, drukarka, telefon, faks, kserokopiarka, niszczarka.

    Inne

     

    Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

    n i e z b ę d n e

    • wykształcenie: średnie

    • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 miesiące doświadczenia zawodowego w administracji publicznej

    • pozostałe wymagania niezbędne:

      • znajomość przepisów prawa podatkowego materialnego i proceduralnego,

      • dobra znajomość komputerowych aplikacji biurowych (edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny),

      • umiejętność stosowania prawa podatkowego w praktyce,

      • komunikatywność.

    wymagania dodatkowe

    • wykształcenie wyższe prawnicze, ekonomiczne, administracyjne lub z zakresu organizacji i zarządzania,

    • doświadczenie zawodowe w administracji podatkowej.

     

     

    Wymagane dokumenty i oświadczenia:

    • życiorys i list motywacyjny

    • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

    • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

    • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

    • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

    • kopie dokumentów potwierdzających wymagania niezbędne w zakresie doświadczenia zawodowego.

     

     

    Inne dokumenty i oświadczenia:

    • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

    • kopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe w zakresie wykształcenia i doświadczenia zawodowego.

     

     

    Termin składania dokumentów:

    09-10-2015

     

    Miejsce składania dokumentów:

    Izba Skarbowa,
    ul. Wiślna 7,
    31-007 KRAKÓW

    z dopiskiem na kopercie:
    "US Kraków-Podgórze - nr ogłoszenia 173600"

     

    Inne informacje:

    Oferty składa się za pośrednictwem operatora usług pocztowych lub osobiście: dziennik podawczy parter/pok. 5 lub w formie elektronicznej opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu zgodnie z ustawą o podpisie elektronicznym albo w postaci elektronicznej opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP. W ofercie należy podać numer ogłoszenia.
    Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, w tym niekompletne lub wysłane po terminie (decyduje data stempla pocztowego), nie będą rozpatrywane. Wszystkie składane oświadczenia powinny zawierać oryginalny podpis i aktualną datę. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o dacie postępowania selekcyjnego za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie (prosimy o podanie aktualnych adresów e-mail i numerów telefonów).
    Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2 000 zł.
    Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno-technicznego stanowiska pracy).


    Instrukcja w sprawie naboru pracowników do Izby Skarbowej w Krakowie znajduje się na stronie internetowej Izby Skarbowej pod adresem http://www.iskrakow.krak.pl/staticfiles/instrukcja_w_sprawie_naboru.pdf


    Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.